Masszázsoktatás: Metamorf masszázs


Ezen a képzésen megismerheted és megtanulhatod a metamorf masszázs technikáját. Részt vehetsz gyógyítóként és családtagként egyaránt.
Mi is a metamorf masszázs hatása, menete, eredménye?
 A metamorf masszázs egy speciális lelki blokkoldó technika. Ez a technika a gerinc reflex pontjait célozza meg. A gerinccsatornában futnak az idegek, melyek a különböző impulzusokat az idegrendszerbe, ill. a nyúltagyba szállítják. Itt található a vegetatív idegrendszer központja és a rejtélyes tudatalatti székhelye is. Minden lelki sérülés, megrázkódtatás, fájdalom ide kerül, és itt raktározódik el. Ezek a lelki blokkok, mint a folyón a gátak, akadályozzák az energiaáramlást. Bizonyos területek energia hiányosak lesznek, betegségek alakulhatnak ki. Lelki szinten gátlásosak leszünk, félelmekkel, fóbiákkal, depresszióval küzdünk. Nem úgy működik az életünk, ahogy szeretnénk. Nem tudjuk megoldani az utunk során felmerülő problémákat. A metamorf masszázs lágy, finom érintésekkel a lábon, kézen és a fejen a gerinc reflex pontjain keresztül stimulálja a gerincet és a keletkező energia-hullám kilöki ezeket a gátakat. A módszer kíméletes, de nagyon hatékony. Bárkin alkalmazható, akár gyerekeken is. A metamorf masszázs segít mind a három múlt-síkon feloldani a problémákat. Segít az előző életekből áthozott tudattalan, hátráltató-emlékek feloldásában, a magzati korban és a születés utáni életben kialakult lelki blokkok oldásában. Segít eltüntetni a félelmeket, a gátlásokat, nyomasztó érzéseket. Nyitottabbá, oldottabbá tesz. Megnő az önbizalmunk, életkedvünk, és az életbe vetett hitünk. Rendbe jönnek a pszichoszomatikus tünetek, végtaggörcsök. Kedvezően hat: a gyomorfekélyre, cukorbetegségre, allergiára, asztmára, migrénre, depresszióra, pánikbetegségre, körömrágásra, autoimmun betegségekre, vérnyomás problémákra, vese, máj epe, emésztési gondokra, ízületi problémákra, idegbecsípődésekre, csont-és fogproblémákra, hajhullásra, torok-és fülfájásra.

Ha szeretnél másokon segíteni ezzel a technikával akár gyógyítókén , de családtagként  is,  jelentkezésedet várom.
Képzés ideje : 1 nap   Tanfolyam díja :10000 Ft
Jelentkezés : Farkas  Kata oktató   06 30 285-5424 vagy  kfjkata@gmail.com

Tanfolyamot végzetteknek 

Tananyag és zene letöltése

                                                 Tanfolyami  élmény beszámoló 

"Kedves Kata! Nagyon érdekes tapasztalatokról számolhatok be.
A betegünk története, akit ma kezeltem: 1,5 évvel ezelőtt agyvérzés miatt került kómás állapotba. Sok állomás után, nem túl jó állapotban került hozzánk. Itt már elkezdett pár szót mondani, de csak felszólításra, spontán nem. Az utóbbi 1-2 hétben 2-3 falat fagyit kapott szájon keresztül
keze- lába kóros tartásban rögzült, ennek kimozgatása nagy fájdalommal jár
Neki kezdtem el ma a metamorf masszázst
a légzést nem tudta kivitelezni, ahogy kellett, erre még nem képes és nem is igazán értette meg, amit kértem tőle
a bal oldala a rosszabb, a bal kezét alig lehet megmozdítani, a bal lába is nagyon merev.
érdekes módon, kezelés alatt a bal oldalát húzta jobban.
Nagyon ráncolta a homlokát, de mindig csak egy területnél. Köhécselés, pár csepp könny volt a jellemző
a végén rákérdeztem, hogy jó volt? Bólintott. Kérdeztem, hogy csináljunk ilyet máskor is? A válasz ismét határozott bólogatás volt.
Nem tudom, mit érek el ezzel nála, de nem adom fel. Kíváncsi vagyok a holnapi napra, mikor találkozom vele
Délután egy 18 éves fiatal fiút is kezeltem, neki irritábilis bél syndromája van. A kolléganőm fia
a srác úgy érkezett meg, hogy anya akarta, hogy eljöjjek, hát itt vagyok. NAgyon nem volt kedve az egészhez
a kezelés végén nagyon kába volt. Még vagy 1/4 órát feküdt az ágyon valami leírhatatlan mosollyal és nem akart felkelni
Annyit mondogatott, ez valami állati jó volt
a kezelés alatt volt izomrángás, a belei hangosan "kutyorogtak", volt, hogy lihegett, mint aki fut, volt, hogy rázta a fejét
elmondása szerint egy réten járt és egy barnás-zöldes területen, ahol gepárdok, elefántok voltak.
ez az élmény az agy szüleménye lehetett, vagy egy valaha megélt szituáció jött elő??? (Kata válasza: előző életbeli élmény valószínű)
azt mondta, jön még, mert ez valami isteni"

Farkas Tünde  


"Amikor Kata bemutatta a kezelés menetét, arra gondoltam, hogy biztosan nehéz lesz ellazulnom, úgy, ahogy eddig mindig. Viszonylag lassan tudom a gondolataimat lefékezni, az agyam pörgését megállítani, esténként elaludni. Egy ilyen izgő-mozgó ember vagyok. Mivel nem volt sok fogás a masszázsban, nem tudtam elképzelni, hogyan fog rám hatni és hogyan kerülök majd egy módosult tudatállapotba, ahogy Kata mondta. Ehhez képest, már az előkészületek során, a bevezető fogások közben valamiféle természetfeletti nyugalom lett úrrá rajtam, Ahogy a masszázst végző partnerem mondta a kezelés után: ELÉG HAMAR OLDALRA BICCENT A FEJED! Ami ezután következett megdöbbentő volt. Nem azért mert távol áll tőlem bármiféle tapasztalás, vagy esetleg nem volt részem korábban hasonló élményben, hanem az volt furcsa, hogy ilyen hamar, szinte lepkeszárny érintésektől történtek az események. Biztosan sokan emlékeznek arra, amikor gyerekkorukban elalvás előtt lehunyt szemmel, olyan furcsán, de annál kellemesebben forgott velünk a szoba, amikor azt érezted, mindjárt elrepülsz. Most már tudom, hogy ez egy olyan testen kívüli állapotot megelőző esemény. Ebben volt részem a kezelés során. Horizontális forgásérzésem volt, majd mintha felülről lógnék bele a saját testembe érzésem a kezelés első felében. A forgás követte a kezelő mozdulatait. A kezelés második felében képeket láttam. Ezek megtörténtek, irányíthatatlanul. Láttam egy képet a Mars bolygóról, ahogy egy szerkezet a talaj porába érkezik, láttam egy képet egy korábbi előző életből, ami már ismerős volt számomra, az ezt megelőző reinkarnációs utazásokból. A hétköznapokban is előjön elég sokszor egy érzés, egy szomorúság, egy emlékezet egy ismerős helyre, egy konkrét házról, amit ismerek, amihez kötődöm, egy érzéscsomag jön ilyenkor, de homályos, tudom, hogy a házon szép a famunka, szív alakú díszítésekkel. Itt jártam most is. Három ilyen eseményt láttam, a harmadikra sajnos nem emlékszem. Már tudom, miért kell, vagy ajánlatos utána leírni a tapasztalásokat. Ezen kívül láttam fényt, ami a homlokom közepén gyulladt fel, majd eltűnt. Ha egy mondattal kellene leírnom, hogy mit tapasztaltam, akkor annyit írnék, hogy egy nem várt intenzitású, erőteljes, érdekes élményben volt részem. Köszönöm a lehetőséget. H. Andi "




Kedves Kata!


Először is szeretném, ha tudnád, hogy a tanfolyamodon nagyon jól éreztem magam. Jól esett kellemes környezetben  hasonló érdeklődésű emberek közt tölteni a napot. Parapszichológusként már hihetetlen mennyiségű oldáson vagyok túl, hiszen minden módszert magamon tanultam. Mégis a masszázs alatt kaptam új képeket, amit most el kellett  fogadnom és el kellett engednem. Julika ügyes kezei által visszakerültem egy olyan életembe, amivel már máskor is dolgoztam, most ennek az életnek a végét mutatták meg. Szántóföldön dolgozó asszony a testére kötött kicsi babával. Valaki hátulról nyíllal megsebesít, a földre esem, közben óvom, ölelem a babát. Ahogy az oldás megtörtént, a kép lassan elúszott. (Jobb kéz.) A következő erőteljes kép, egy havas táj. Jelen életem gyermekkora. Valaki mond valamit, amit nem hallok, viszont érzem lelkemben a fájdalmat. Az oldás során a kép, úgy mint az előző, lassan feloldódik, elúszik. Nyugalom és béke van a szívemben. (Bal kéz.) A masszázs során többször kerültem olyan mély tudatállapotba, hogy lebegtem. Egészében véve egy csodálatos óra amit megéltem.

Akiknek ezt a tudást már a hasznára fordítottam ezeket mondták:

- Még két perc és menthetetlenül elalszom. 
- Kellemes, laza, testen kívüli érzés. Nincs fájdalom és nincs teher. Mindent letettem.
- Olyan jó, hogy ez csak rólam szól. Nem tudok és nem akarok gondolkodni közben. Fizikai     megkönnyebbülést érzek.

Most már minden vezetett meditációt a metamorf masszázzsal fejezek be, ezzel is kiegészítve a terápiát. A hozzám forduló emberek szeretik, hálásak érte. Én pedig hálás vagyok neked azért, hogy ezt a csodálatos tudást megosztottad velem, velünk.

További sikeres munkát és tanítást kívánok!

Légy áldott!

Móni